mese,mese tovább (farkas)

2009.10.17. 17:39

 egyszercsak megjelent a barlangnál. a farkas a játszótérrõl álmodott éppen. felriadt. az alak megszólalt:

- a sorsod vagyok - mondta.
- tudom.
- meglep, hogy még élsz - mosolygott a sors.
- nem halhat meg, szükség van rá - szólalt meg a félhomályban a farkas mögül az angyal.

csend.

- sajnálom, hogy megint... nem akarod megbüntetni? segítek, bár egyedül is meg tudnád
- nem. én nem haragszom rá, sajnálom. õ épp eléggé bünteti magát, hiszen önként tapossa meg a saját álmait, a saját lelkét. nézd milyen üres roncs már, lassan annyira, hogy már észre sem veszi, hogy valami fontos hiányzik.
õ nem merte elhinni, hogy igaz az álma, én pedig nélküle is pontosan azt teszem, amit õ álmodott. oda megyek, ahová õ álmában, és úgy, ahogy õ szerette volna. gondolod, hogy boldog?
- nem hiszem, de mégis te szenvedtél...
- én miatta szenvedtem, érte. õ maga miatt. az én szenvedésem elmúlik, az övé egyre mélyebb lesz. nem haragszom, sajnálom.

hosszan hallgattak...

-gondolod, hogy az álmok érnek valamit?
-pont annyit, mint a becsületem.
- és ha...
a farkas félrefordította a fejét és fülelt... mintha hallott volna valamit...
aztán elkezdett rohanni a folyó irányába. a parton egy pillanatra megállt, jól hallotta, a vihar utáni áradástól megduzzadt folyó egy lányt sodort, aki kétségbeesetten próbált segítségért kiáltani, amikor éppen a felszínre dobta egy-egy pillanatra valamelyik örvény. gondolkodás nélkül ugrott utána...

folyt. köv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egygondolatnaponta.blog.hu/api/trackback/id/tr771416487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

est komor őre 2009.10.21. 22:21:34

mostmár elő a farbával, buzi vagy -e?

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.10.21. 22:34:02

nem.
viszont te egészen biztosan, ha csak ezzel tudsz foglalkozni, akármi is az eredeti téma.

est komor őre 2009.10.21. 22:44:47

akkor szűz vagy.

figyi, elviszlek kurvázni.

dugnod kéne, jó nagy húsokat enned, bort inni, jó erős cigányzenét hallgatni, nagyokat sétálni és szippantani a friss levegőből!

est komor őre 2009.10.21. 23:40:24

persze, másokat sétegetni az megy!

te agtresszív alak!

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.10.22. 00:04:40

nah, ha kijátszottad magad, akkor joccaka :D

Archenemy 2009.10.22. 18:37:48

A végén a farkas dugott az angyallal?

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.10.22. 21:27:14

majd ha elmultal 18 (es vegre lesz dolod novel is) es leesik h mirol szol ez az egesz akkor gondolom nem teszel fel felesleges kerdeseket.

est komor őre. 2009.10.25. 16:00:53

megírtam a magyarázatot, de ki lett moderálva. hát nem szörnyű?

est komor őre 2009.10.25. 20:43:59

@éjszárny zöldi:

speciel büszke vagyok rád, férfias tett volt, örülök hogy megtetted! És elnézést!

Csakhogy megértsem: most akkor az a szitu, hogy az imádott elhagyott, és te itt, az internet sötét szegletében emlékezel őrá?

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.10.25. 20:54:50

nem :)
ezek a mesedarabkak azert irodtak, mert ismertem valakit, aki a gyermekkori serulesektol kezdve egyre betegebb lett, egyre lejjebb csuszott, es egyre jobban osszezavarodott, majd ossze vissza hazudva kerult egyre kilatastalanabb helyzetbe, egy mondattal nem lehet hirtelen mindent rendbehozni, lemondani rola es eldobni nem akartam, ezert irodtak ezek, hogy apránként egyre jobban elgondolkodtassam a sajat eleten es dolgain.
aztan mivel sokan mondtak az oldalamon, hogy ok is tudtak ezekbol meiteni maguknak, feltettem egy reszet ide is.

est komor őre 2009.10.26. 23:43:13

naszóval, Jónás Tamás.

Netilcsákimámindenszarér.
süti beállítások módosítása