fotó magammal

2009.09.23. 08:15

egyszer saját magammal csináltam közös fotót, de nem látszik, mert elém álltam
aztán inkább megpróbáltam szerény-szemérmesen kitakarni magam, de nem hagytam, aztán elõreengedtem magam, de mentem velem. látva hogy nem megyek velem semmire sem így 
gondoltam magam mellé állok, mégiscsak legyen velem valami, de két én között a földre estem. asszem akkor kezdtem elhagyni magam

A bejegyzés trackback címe:

https://egygondolatnaponta.blog.hu/api/trackback/id/tr341400856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása